niedziela, 28 listopada 2010

Kolejna biżuteria i serduszka

Dzisiaj będzie dużo zdjęć więc wybaczcie jak zanudzę troszkę swoimi zdjęciami ale filcowa biżuteria dopadła mnie na amen i zrobiłam ostatnio naszyjnik i kolczyki a w planach mam jeszcze troszkę ich do zrobienia:) Chociaż zabiera to też troszkę czasu ale bardzo mnie to cieszy kiedy ufilcuję już wszystko i zaczynam składać w całość:)

Kolczyki w moim ulubionym kolorze fioletowym ze srebrnymi elementami.


Naszyjnik z popielatymi kuleczkami i czarno-srebrnymi elementami. 




A na koniec kilka kolejnych serduszek z lnu i bawełny:))




2 komentarze:

  1. Kolczyki są zajefajne. Wiem coś o tym ;)
    Naszyjniczek zaś gustowny. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne serducha, też niedługo wezmę się za nie:) Z bijou to misie najbardziej kolczyki podobają, bo ja fiolet uwielbiam:)
    Pozdrawiam:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za odwiedziny:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...