środa, 28 września 2011

Czekoladowo

Dzisiaj będzie mega słodko
Czekoladowo:)))
Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam czekoladę,
mleczną, albo z rodzynkami i kawałeczkami orzechów,
musi mieć swój pewien niesamowity, aksamitny smak.
Trudno mi się przechodzi obok niej obojętnie,
korci strasznie więc jem ją całą od razu po to
by mi się nie śniła nocami, 
że gdzieś tam leży i się patrzy na mnie:)))

***
Znalazłam ostatnio w czeluściach internetu szalenie ciekawą stronę
właśnie z czekoladą w roli głównej:)))
Nie mogłam przejść obojętnie i następnego dnia kupiłam składniki,
córa dopomogła zwłaszcza w oblizywaniu,
upiekłam, wstawiłam do lodówki i czekałam
i czekałam ..........................
i czekałam ..........................
Jak tylko dzionek nastał wyjęłam z lodówki i ....................................
się rozpłynęłam ........................
Po prostu istne niebo
Tylko siąść i jeść kawałek po kawałku:)))
Przepis na to cudowne ciasto z musem czekoladowym znajdziecie tutaj
Polecam!!!! Czekoladowo polecam:)))))

Wklejam parę skromnych zdjęć, które mam nadzieję spowodują że nabierzecie smaku na czekoladową pychę:))



Szybko poszło :))))


7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam czekoladę:) Zresztą słodycze bez czekolady to nie słodycze he he he. Chociaż ostatnio zajadam się krówkami z Wawela, miodzio w gębie, a bez czekolady :)Szkoda, że nie mam gdzie piec, bo ciacho wygląda bardzo apetycznie :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam .....jak smakowicie !

    ja też jestem fanem czekolady ...... tylko nie wychodzi to na dobre moim bioderkom :))))

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe mnie też nie wychodzi na dobre zwłaszcza, że chce troszkę zrzucić ale powstrzymać się nie mogłam :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. MUSZĘ zrobić to ciasto! już mi ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, oj tam dziewczyny, zima idzie trza sadełka nabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sadełko mile widziane :) A ciasto na pewno jest warte kilku dodatkowych kilogramów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za odwiedziny:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...