sobota, 8 stycznia 2011

W Nowym Roku

Święta minęły jak zawsze za szybko niżby się chciało, skończyło się wylegiwanie do 9 rano w łóżkach co i tak było nie lada wyczynem bo dzieciaki zawsze już od 7 na nogach a tu spały dzień w dzień do 9 rano:))) No a teraz trzeba wrócić do normalności i budzika o 6:30:(( ale było pięknie i utęsknieniem czekam już kolejnego grudniowego czasu:))
W Nowym Roczku zrobiłam pierwszego królika takiego w sam raz na karnawał ze sztruksową sukieneczką i błyszczącymi dodatkami oraz cudnym kwiatuszkiem ale uchowały mi się tylko zdjęcia z komórki więc jakość jest fatalna ale grunt że chociaż to zrobiłam!!







Jutro czyli 9 stycznia kolejna Wielka Orkiestra na którą na pewno się udamy. Milmato na tę okazję zrobiłą wspaniałe buciki i królika:)) Wszystkich chętnych zaprasam na jej bloga i wzięcie udziału w jej aukcjach.


Dziękuję też za wyróżnienie które od niej dostałam:))) Bardzo dziękuję!!!!!!!Jest mi strasznie miło:)))

4 komentarze:

  1. Fantastyny królik, w takiej kreacji śmiało może wymiatać na balach ;)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki królik!
    Ślicznie dziękuję za udział w moim Candy i odwiedzeniu mojego bloga.Życzę powodzenia w losowaniu.
    Serdecznie pozdrawiam.
    -Peninia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny karnawałowy królik, będzie szaleć na balach:))
    Bardzo Ci dziękuję za podlinkowanie mojej akcji WOŚPowej:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za odwiedziny:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...