niedziela, 16 stycznia 2011

Gąska i zapowiedź czegoś słodkiego:))

Od kiedy zaczęłam przygodę z szyciem bardzo lubię dawać w prezencie coś co sama zrobiłam i ogromnie mnie to cieszy. Mam teraz znowu okazję by zrobić małe co nieco:)) Tym razem to nie króliczek a gąska została wybrana na prezencik bo wiem, że właśnie ta maskotka wpadała w oko. Raz, dwa trzy i mamy już gąskę w całej okazałości:))




Druga rzecz o której chciałabym napomknąć  to o wspaniałym Candy u Jednoigielec gdzie można wygrać niesamowite tkaniny!!


No i jeszcze na koniec moich nudzeń muszę się przyznać i nie wiem czy Wy też tak macie ale nieraz nie mam ochoty na moją maszynę choć jest teraz niesamowitsza bo nowsza od mojego starego trupcia i ma większą ilość możliwości to jednak bywa i tak że nie mam ochoty do niej siąść a już najgorszy jest brak pomysłu:(( ale ostatnio coś się ruszyło zwłaszcza że w najbliższym czasie szykuje mi się parę ważnych dat więc na poprawę nastroju będę miała coś dla Was i jeżeli macie chęć to zaglądnijcie 18 stycznia!!!!
Mała zapowiedź i gorąco zapraszam we wtorek !!!!!

5 komentarzy:

  1. Jak patrzę na tą gąskę to od razu mi się humor poprawia, cudna jest poprostu, rozsiewa optymizm a w tych szarych okolicznościach przyrody o niego trudno... Co do twórczej weny, to ja mam dokładnie tak samo, bywa że na nic nie mam ochoty choć samo tworzenie sprawia mi wiele radości.. to chyba jakiś paradoks wywołany brakiem słońca...:) Pozdrawiam ciepło, na pewno zajrzę we wtorek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniusia ta gąska, taka radosna! A zapowiedź bardzo intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna gąska!:)
    A we wtorek jak najbardziej zerknę:))
    Uściski:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna gąska!!! Gdybyś miała jeszcze kiedyś ochotę na jakąś wymiankę, to ja się piszę :D Zapraszam na mojego bloga- ubrydzi.blogspot.com
    Pozdrawiam! Brydzia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za odwiedziny:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...