poniedziałek, 20 grudnia 2010

Panna Migotka

Czas świąteczny coraz bliżej, przygotowania trwają i mały zawrót głowy też jest:) Prezenty pokupowane i popakowane więc można się zabrać za coś innego czyli szycie od którego zrobiłam sobie ostatnio małą przerwę. Niemniej jednak po przerwie zabrałam się wreszcie za kolejnego króliczka, który bardzo nam przypadł do serca.
Oto Panna Migotka - radosna, figlarna ale też i spokojna i z wielkim sercem. Uwielbia kolor niebieski i szerokie plisowane sukieneczki:) Swoją przyszłą właścicielkę już kocha bo kazała sobie wypisać jej imię:)







Oprócz tego zrobiłam troszkę biżuterii



6 komentarzy:

  1. Twoje kolczyki zrobiły furorę u mnie w pracy :D
    Królisia urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Królisia przesłodka:) Kasiu a kolczyki, PIEKNE!! Gdzie tylko wychodze to w nich:) Dziekuje raz jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Migotka po prostu prześliczna :) podziwiam jak ładnie haftujesz im noski :) wychodzą takie delikatne i równiutkie :)
    a kolczyki cudne :)pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Agusia będzie zdecydowanie zadowolona, piękna krolisia Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocza Panna Migotka!:)
    Filcowa biżu śliczna, czerwona moja faworytka:)
    Uściski:)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Panienka wyszła cudnie, a korale... oderwać oczu od niech nie mogę:) Pięknie tu u Ciebie, inspirująco...zawitałam po raz pierwszy, ale będę wracać :) pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za odwiedziny:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...