niedziela, 24 października 2010

W różu

Dzisiaj chciałam pokazać moje ostatnie królicze prace. Tym razem króliki miały być w odcieniach różu i mam nadzieję, że przyszłym właścicielkom przypadną do gustu.





Każdy królik trzyma serduszko:)

Para króliczych sióstr 
Ostatnio w sklepie znalazłam  bardzo fajny len w kolorze beżowym, który idealnie pasował mi do różanych elementów stroju królików i jestem z niego zadowolona. Myślę że ładnie komponuje się ze strojami:)

Chciałam też powiedzieć, że ogromnie podziwiam Was dziewczyny za to , ze umiecie takie cuda robić , które człowieka inspirują do czegoś więcej. Jedyne czego mi jeszcze trzeba to czasu , którego czuję , że mam na to wszystko za mało:( Kiedy się pracuje do 16 to już mało czasu zostaje na resztę i mam tylko wieczory na szycie:( A tyle bym jeszcze chciała zrobić ......

5 komentarzy:

  1. śliczne króliczki:) a ten z poprzedniego posta o moim imieniu szczególnie mi się spodobała :) pozdrawiam, Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo, no piękne!!!
    skąd Ty takie cudne tkaniny masz?
    piękne:):):)

    przepis na cukierki z mojego dzieciństwa jest już dostępny na moim blogu:)

    http://jolazola.blogspot.com/2010/10/91-przepis-na-zyczenie.html

    serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekne sa! Oba cud malina!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za odwiedziny:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...