czwartek, 2 lutego 2012

Zabawa filmowa

 
Zabierałam się od kilku dni intensywnie myśląc jakie to ja lubię seriale,
gdyż zostałam zaproszona do zabawy
przez Anię z blogu "Niesforne szmatki"

Zasady zabawy pozwoliłam sobie skopiować i wkleić:

1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu
2. Napisz kto Cie zaprosił do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale 

1.Na pierwszym miejscu stawiam "Przepis na życie"- nigdy się tak dobrze nie bawiłam przy jakimkolwiek serialu a polskim to już wogóle. Jest dowcipny, wartki a aktorzy rewelacyjni!!!!
2. CSI - Kryminalne zagadki - świetnie zrobione odcinki i wciągają jak nic
3. Kości - równie świetny serial.
4. Gallileo - no nie wiem czy to można zaliczyć do seriali ale uwielbiam go i już:)

Trudno mi powiedzieć czy są jeszcze jakieś inne seriale, które lubię i oglądam ale jakoś tak mam mało czasu na to by usiąsć i pooglądać coś sobie , że tylko tyle mi przyszło na myśl.
Ale jestem bardzo ciekawa jakie seriale lubią koleżanki, które zaproszę do dalszej zabawy:))


Dziewczyny już nie moge się doczekać co też lubicie oglądać:)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zaproszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłomi,że o mnie pomyślałaś lecz zabawę w seriale już poznałam...:-)zostałam zaproszona niedawno... o moich ulubionych tasiemcach możesz przeczytać http://malachitowa-laka.blogspot.com/2012/01/moje-ulubione-seriale-blogowa-zabawa.html
    Pozdrawiam ciepło i życzę owocnego szycia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że dołączyłaś do tej zabawy:)Pozdrawiam cieplutko:):):)Mamy wspólne pozycje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. no i gdzie Ty się podziewasz Calypso..?:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za odwiedziny:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...